vrijdag 6 maart 2015

Tim Holtz tag Januari

Ik heb de Tim Holtz tag voor januari overnieuw gemaakt.
Reden; dit sfeertje past beter bij mij.

Het plaatje komt van het internet en had ik nog, kwam het tegen met opruimen.
De tekst komt van een stempel (Tim Holtz: words for thought) die ik verknipt heb.


nr 5 had ik nog liggen en heb ik beplakt met alu folie tape.



de kleinere cijfers heb ik van graphic 45 vel,
geplakt op een stans van Tim Holtz Tiny Tabs & Tags.
Daarover drops voor op bierdopjes klein.


Voor de achtergrond heb ik wat resjes papier gebuikt die ik van een 
kaart overgehouden heb.
Ik ben wel blij met dit resultaat.
XOXO Dana

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi dana,
    Deze tag vind ik ook erg wondermooi!
    Echt in jou stijl!
    Knap gemaakt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad wat Martha hier boven zegt echt jouw stijltje endat vind ik ltijd prachtig!
    Ik vind het zo knap dat je zoveel op 1 tag kunt krijgen super!

    BeantwoordenVerwijderen