vrijdag 6 maart 2015

Tim Holtz tag Februari

Ja de tag van februari gaat natuurlijk over de liefde.
Als achtergrond heb ik weer wat restjes gebruikt
(ik houd van hergebruik, en gooi niet graag wat weg)


ik ben begonnen met een stempel van een lijstje op een beplakt karton
met alu tape, met zwarte embossing powder en dan uit knippen.


het hart is uit gestanst van een stans van Tim Holtz
2 keer de eerste uit rood karton (met ribbels) en de tweede keer uit een 
oud gordijntje. Dit weer beïnkt met distress inkt


Het pennetje is ook een stempel,
en een kleine hartje (komt van lingerie)  met touwtje
maken het speels

kantjes poëzieplaatje en wat hart stansjes maken het af.
nr 14 komt van een bingo ticket 
en de tekstjes zijn ook stempeltjes.


XOXO Dana

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dana,
    bijna zag ik deze tag over het hoofd!
    geweldig wat een mooie creatie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat is deze prachtig Dana!
    Ik heb eens goed vergroot gelezen en bekeken hoe je dat allemaal gedaan hebt prachtig!
    Dat hart met de geverfde kant erg mooi!
    Ik heb natuurlijk je berichten eerst allemaal van nieuwste naar oudste grlezen dus ik ga nu snel naar je nieuwste creatie en daarna als een haas naar bed haha

    BeantwoordenVerwijderen