woensdag 18 december 2013

kerst kaarten

Veel kaarten gemaakt de afgelopen tijd.
Elk jaar denk ik "ik begin op tijd"......
En altijd is het al weer bijna zover!!
Eerder dan november lukt het ook niet, ben ik nog niet in de stemming.
Maar het is weer gelukt;

allemaal een beetje in dezelfde sfeer


veel restjes papier gebruikt


"la blanche"stempels


"Tim holtz"stempels


stansen van Tim Holtz gebruikt


wat andere stempels die ik al had verzameld.


rand pons gebruikt


lintjes en kant-lint niet te vergeten


oude romannetjes verscheurd (blijft leuk)


distress inkt van ranger gebruikt


En ze zijn allemaal op de postbus gedaan!!!
XOXO Dana

4 opmerkingen:

  1. Wauwwww, jij bent druk geweest.
    Echt een serie, maar toch elke kaart weer anders.
    Heel erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch zijn je serie kaarten Dana!
    Ik ga vandaag proberen al mijn creaties af te maken ...eindelijk een beetje tijd hiervoor na de drukte op school.
    Ik heb inmiddels zo'n prachtige kaart van je ontvangen en in het echt zijn ze nog veeeeeeel mooier!
    Succes met de voorbereidingen voor kerst enne rustig aan hoor!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen