dinsdag 3 december 2013

Bloemtaartjes

De tijd vliegt voorbij, ik heb mijn leven weer aardig opgepakt na een jaar ziek zijn.
Ik werk weer volledig, al gaat het af en toe met wat moeite. Uiteindelijk zal het steeds makkelijker worden.
Ik blijf in training om sterk te worden.
Knutselen doe ik nog steeds al heb ik iets minder tijd en houd ik het niet zo goed vol.
 Veel zitten blijft problematische.
 Ik ben op pad geweest met een collega van mij brocanten he, blijft zo leuk.
Ja weer veel gezien en ideetjes opgedaan.
We hadden wat groen gekocht bij een tuincentrum.

veel taartjes


mos,een veertje, roosje, kraaltjes


een kantje


eucalyptus blad


nog een krans bekleed


en ik kwam een dadeltak tegen
hij begint al mooi te verkleuren.
ik ben er blij mee
xoxo Dana


3 opmerkingen:

  1. Wat een verschil met vorig jaar toen we allebei dachten hoe komen we er ooit weer boven op!
    Heerlijk om te horen dat het weer beter gaat en die beperkingen heb ik ook nog hoor!
    Veel ondernemen, dingen die je afleiden zoals dit doen met je vriendin fantastisch toch!
    Je bent al super ver gekomen en maakt de meest mooie dingen, prachtig deze stukjes!
    De dadeltak is ook mooi zo in die schaal!
    Fijne sinterklaas week samen met je dochter en famile!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou je bijna feliciteren......fijn dat je je weer een stuk beter voelt.
    Nu positief blijven en vooruit kijken.
    Je hebt een paar prachtige stukjes gemaakt en het zal echt heel gezellig staan denk ik.
    Geniet er maar lekker van, tot blogs.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Dana,
    wat fijn dat je je een stuk beter voelt en al bijna weer als vanouds bent!
    Goed dat je je grenzen kent!
    Leuke creaties heb je gemaakt,
    heel sfeervol!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen