donderdag 14 mei 2015

Een kaart voor een lieve Blogvriendin

Blogvriendin Maia van het Valkennest was jarig in mei.
Voor haar deze kaart gemaakt.


mijn uitgangspunt was een enveloppe kaart, deze beplakt met restjes papier.
Een mooi plaatje geknipt uit een vel die ik op de hobby beurs  had gekocht.


vlindertjes gestempeld (action) en uitgeknipt


de roosje gestanst en opgerold.
tekstjes van verschillende stempels verzameld en uitgeknipt.
stans van Tim Holtz voor memo clip.


binnen in de enveloppe was voldoende ruimte 
voor een cadeautje altijd leuk als je jarig bent.
XOXO Dana

2 opmerkingen:

  1. Jaaa en dit mooie exemplaar heb ik dus gekregen en het ziet er in het echt nog mooier uit!
    In de envelop zaten nog stempeltjes zodat ik die leuke vlindertjes ook nog eens kan maken, zo leuk bedacht!
    ik hou van het Dana stijltje prachtig al de details!
    Het ligt nog te pronken op mijn vintage tafeltje in de keuken zodat ik er nog lang van kan genieten.
    Nogmaals heel erg bedankt!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Dana,
    wat een prachtige nostalgische kaart heb je gemaakt,
    en ik zie dat de ontvanger hier boven er erg mee in haar schik is! Terecht zou ik zo zeggen!!!
    Wat minder leuk is dat je opnieuw last van je rug hebt, wat naar voor je, veel sterkte!
    Je label vind ik supermooi gemaakt, ik had je berichtje gemist..
    liefs en veel sterkte van Martha

    BeantwoordenVerwijderen