donderdag 23 mei 2013

Hartje

Ik had voor Moederdag een mooi geurend hartje gemaakt, 
ja en deze staat al een tijdje op foto.
Hadden jullie nog te goed, en ik ben zo lui met Bloggen. 
Sorry, sorry, sorry ik zal mijn leven beteren.

Het gaat iets beter met mij en ik rijd al weer kleine stukjes in de auto, en ik heb zoooooooooooooooooo lang thuis gezeten, maak er dus echt gebruik van om af en toe er uit te gaan. Druk in training bij de fysio (2x per week) en hopen dat mijn krachten weer toe gaan nemen. geduld, geduld, geduld en alles heel langzaam opbouwen.
Er is een stijgende lijn en daar ben ik al heel dankbaar voor.

Maar nu het hartje:

Van een wit stofje een hartje uitgeknipt


een mooi plaatje van het internet af geplukt en 
op transfer vel gedrukt.
geurende lavendel snippers met de vulling gemengt


wat kanten bloemen er om genaaid
Lief geheel
en moeders zo blij en met een doosje bonbons.
XOXO Dana

3 opmerkingen:

  1. Fijn van je te horen.......
    Gelukkig kun je eindelijk vertellen dat het IETSJE beter gaat, fijn voor je!
    Wt een mooi hartje, ka me voorstellen dat je mams er blij mee was. Lief en heel romantisch gemaakt.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Dana,
    wat fijn dat het vooruit gaat met je!
    leuk dat je weer wat meer kan genieten van alles om je heen en wat heb je een prachthartje gemaakt zo lief!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi je hartje met lief plaatje!
    Gelukkig kun je zeggen dat het een beetje vooruit gaat dat is al een eerste beginnetje erg fijn voor je! Nu goed volhouden he!
    Ik heb vandaag voor het eerst ( na twee jaar) zelf een heel klein stukje gereden samen met mijn zoon. Heel raar weer maar het ging wel zo'n kort stukje en daar was ik al blij mee.
    Ik mail je binnenkort even terug hoor maar er is hier van alles gebeurd waardoor ik niet zo'n puf had.
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen