maandag 2 juli 2012

mijn meisie

Mijn meisie is vandaag jarig, alweer 10 jaar.
waar blijft de tijd..............................................
Ik heb een mooie taart voor haar geknutseld en lekker........................

De basis zijn 3 lagen cake die ik in Duitsland gekocht heb.
Dan een laag vlaaivulling en daarover een laag slagroom,
en zo ga je naar de volgende laag. Door de slagroom wel versteveging gedaan.


Het witte laagje is rolfondant, is erg zoet.
de roosjes met blaadjes heb ik ook in Duitsland gekocht.
Veel slagroom er op gespoten met de slagroomspuit.
Nog wat hartjes gemaakt met roze rolfondant en hier een stempel ingedrukt.


En zie hier het resultaat.


XXX Dana

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd enne........
    Het water loopt me in de mond, mmmmmmm
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Dana,

    Ik ben een dagje te laat, maar alsnog van
    harte gefeliciteerd met jou meisie..
    Alweer 10 jaar..wat gaat de tijd snel he?
    Ja en je taart...ook bij mij loopt het water me
    in de mond haha...
    Je taart ziet er prachtig en vooral heel smakelijk uit.

    Liefs,
    Marijke van de popjes

    BeantwoordenVerwijderen