maandag 5 maart 2012

Brocante fotolijstjes deel 3.

Hier dan het laatste deel van mijn fotolijstjes voor op mijn muur.
Eigenlijk alleen gebruik gemaakt van de plaatjes en niet zo veel er aan toegevoegd.


Hier een verzilveren vulpotlood, uit opa's collectie.
Een kunststof bloemetje en een kantje.



Een mooi plaatje op een kussentje genaaid en er weer een kantje
onder geplakt.


Kleine plaatjes in een leuk lijstje gestopt.
En dan hebben we een wand vol met allemaal leuke lijstjes om naar te kijken
zie hier het resultaat.


Een plank gemaakt met daarboven een elastiek.
Leuk om tijdschriften achter te zetten.
Onze veel te grote eettafel staat hier onder, kunnen we lekker een boekje lezen bij het ontbijt.


Het vogelhuisje heb ik ooit gekregen en had nog geen leuk plekje,
nu dus wel.


nog even van dichtbij


Ook de klok had een nieuwe look nodig.
de kleine numers veranderd in
brocante letertjes.
Kant achter de klok geplakt, is op de foto niet heel goed te zien.
Maar ik ben erg blij met het resultaat.
XXX Dana

3 opmerkingen:

  1. Wauw deze zijn ook echt schitterend Dana!
    Wat apart die bovenste met dat vulpotlood, zo eentje hebben wij ook nog van opa! Mooi om hem zo te verwerken!
    Wat een prachtig "collage om naar te kijken!
    Daar word je toch vrolijk van 's ochtends aan de ontbijttafel!
    Mooie foto's ik heb genoten!
    Fijne week nog.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Dana
    wat heb jij altijd leuke ideeen, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Dana,

    Ik blijf het zeggen je moet een winkeltje beginnen, ik ben wel je eerste klant, wouw die fotolijstjes echt super super mooi.

    liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen