dinsdag 14 februari 2012

Brocante fotolijstjes deel 1.

Ik houd van sfeer in huis en mag af en toe graag de boel op de kop zetten.
Ook nu weer boven de eettafel een wand met brokante fotolijstjes gemaakt.
Veel schilderijtjes in gepimpte fotolijstjes. Hier deel 1.







Fotolijstjes die ik nog had liggen, wit geverft en weer wat afgeschuurd
Stof, vulmateriaal, stempels, labels, kantjes ( ik heb nog steeds wat liggen), kaartjes en wat veren.
Het zijn een soort kussentjes die een beetje uit het lijstje komen.
XXX Dana

6 opmerkingen:

  1. WAUW WAT IS DIT PRACHTIG!
    Ik kijk mijn ogen uit en ben blij dat ik het heel goed kan vergroten om alle details te zien.
    Wat heb jij mooie stempels en kantjes en om daar dan zulke scitterende lijstjes mee te maken,ik ben er helemaal weg van...helemaal top!
    Ben heeeel benieuwd naar deel 2!
    Fijne valentijnsdag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die mooi!!! Zo veel leuke details, schitterend!
    Ook het kaartje voor je oma is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooie lijstjes!! Super leuk idee en geweldig gemaakt!! Zoveel mooie details, ik ben er helemaal weg van. De kaart voor je oma vind ik ook super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Dana,

    Tjeetje meis wat ben je een kei in het maken van deze kunstwerjes.
    Het is ontzettend mooi, en een lust voor mijn ogen.

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Dana ... en wat een details.Waarmee vul je de lijstje op? En hoeveel volgen er nog ha ha. Weer een hele inspiratie opgedan hier .. dank je wel.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dana, ik heb de versatile blogger award gekregen en wil hem graag aan jou doorgeven! Hopelijk ben je er blij mee!
    Op mijn blog vindt je de spelregels.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen