maandag 18 november 2013

Kraamcadeautje

Zondag zijn wij dan op kraamvisite geweest.  
En uiteraard ging een kraamcadeautje mee.
Ik heb een beer opgepimpt in jongensstijl.
Ook een doos heb ik opgepimpt en hier zaten stoere kleertjes in.
Een beer waar eerst war roze frutsels aanzaten.

het hartje heb ik zelf genaaid met wat stofjes die ik had liggen


een plaatje er op van een jongen met beer


het jasje heb ik zelf gemaakt een katoentje met een kanten stofje gebruikt


de doos heb ik licht wit gekalkt


een mooi oud plaatje van internet op transfer papier geprint
en op de doos geplakt met de hete lucht pistool


een gaatje in de deksel met een oud blauw lint er door.
XOXO Dana

3 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je er heerlijk veel werk van gemaakt!
    Mooi dat hart van stof me toepasselijk plaatje.
    Prachtig hoe je de beer dan ook weer zelf nieuwe kleren geeft!
    Die hoedendoos vind ik echt super!
    Die heb ik volgens mij ook een paar jaar geleden van action gehaald.
    Stan nog op zolder nooit aan gedacht om ze zo op te pimpen toppie!
    Ze waren hier natuurlijk erg blij mee!
    Hoe gaat het met je?
    Kom ook en keer op mijn blog neuzen?
    Fijne week!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kraamcadeau Dana.
    Ik vind de doos echt heel erg mooi opgepimpt en die zou ik zo in de kamer zetten. Ik denk dat de nieuwe mamma er wel erg blij mee zal zijn.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Dana,
    leuk zo een kraamkado, die beer is allerschattigst!
    Leuk dat je hem zo mooi hebt aangekleed, de doos isprachtig! Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen