vrijdag 13 september 2013

Kaarten

Het duurde weer schaamachtig lang, maar ik ben er nog.
Ik heb lange tijd geen inspiratie gehad, te druk met revalideren en vechten voor herstel.
En een dipje!!! Zwaar dipje!!!!
Daar ben ik weer uit en ik vecht keihard terug.....
Bijna 1 jaar lang ziek en heel langzaam gaat het beter. Ik ga weer voor halve dagen aan het werk en ik kan mijn huishouding weer zelfstandig aan. Verder sporten, sporten en nog eens sporten onder begeleiding.
Ja dat levert resultaat, al gaat het langzaam. Maar ook slokt dat veel tijd op waardoor het knutheren op een laag pitje stond.
Maar ook dat is over, ik ga er weer helemaal tegen aan............................................

Ik heb wat kaarten gemaakt zie hier: Dit zijn dubbele kaarten maar blanco van binnen



nostalgische kinderplaatjes met veel restjes papier in bijpassende tinten



Dit is een enkele kaart 
gebruik van wat stansjes en verschillende stempels




Heerlijk sfeertje
xoxo Dana




4 opmerkingen:

  1. Wat vervelend Dana, dat je zo'n lange tijd nodig heb voor je herstel, en dat je niet de dingen kan doen waar je zin in heb, omdat het teveel energie kost. Maar het begin is er weer en hoe, je heb hele mooie kaarten gemaakt.
    Fijn weekend en groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten Dana!
    Leuk bedacht met dat touw als " lijstje" om het plaatje heen!
    Ik weet wat je door maakt en had je ook al veel langer moeten mailen ( schaam schaam).
    Na je ziek zijn valt het ( ook na 2 jaar) tegen om weer volledig mee te tellen in de ogen van de anderen.
    Je moet je dan drie dubbel bewijzen terwijl je dat vaak nog helemaal niet kunt of anders zetten ze je gewoon aan de kant zonder dat ze maar denken dat je voorheen goud voor ze was.
    Ik mail je binnenkort echt hoor!
    Nu volhouden en mooie kaartjes en projectjes blijven maken want dat geeft je even wel de positieve boost die je nodig hebt!
    Fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow...knapachtig...erg mooi.
    Knuffeltje Mir.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Dana,
    dat zijn positieve berichten, ik heb bewondering voor je!
    Je kaartjes vind ik weer geweldig mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen