zondag 26 mei 2013

Voor mams....

Mijn mams was gisteren jarig, en ik had wat cadeautjes gemaakt voor haar.
Een opgepimt boekje waar ze haar levensverhaal in kan schrijven, deze had ik met kerst willen geven maar door mijn gezondheidsproblemen kwam dat er niet van. Dus nu maar voor haar verjaardag. 
En een boekje om wat foto's in te plakken, dit was ontstaan doordat ik een stukje karton had liggen. 
dit was het boekje eerst.

met veel restjes stof en een mooi plaatje

kantjes

en een stukje vitrage


Hier het foto boekje
het plaatje is van het inpak papier dat om mijn moederdag cadeautje zat

verschillende stempeltjes gebruikt







en dan de achterkant
Moeders was blij verrast
XOXO Dana


3 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk zeg, ik ben gek op persoonlijke kaddotjes!
    Wat een mooi effect, dat stukje jute onder de vintage foto.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend je cadeautjes voor je moeder Dana!
    Veel mooier dat oma boekje zo met plaatje en kanten hartje!
    Het boekje is echt prachtig!
    Zie ik daar de leuke plaatjes van de nieuwe action blokken papier?
    Echt een geweldig mooi boekje!
    Ik ga morgen ochtend voor het eerst een ochtend erbij werken maar daar over mail ik je zeker deze week nog.
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er maar 1 woord voor PRACHTIG!!
    Ik begrijp dat je moeder blij verrast was, zou ik ook zijn als zoiets moois zou krijgen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen