woensdag 14 november 2012

Kerst tag's 5,6,7,8,9

Vervolg van mijn kers tag's, ik zou mijn eigen 12 maken dus gaan we weer verder.
Nr:5.
Allerlij stempels gebruikt die ik in de loop der jaren heb verzameld.
De engel op een velum papiertje afgestempeld en uitgeknipt, waardoor je verschillende laagjes en hoogtes krijgt.
Nr:6.
Ook weer veel restjes papier gebruikt.
De achtergrond eerst gestempeld beplakt met boek-papier en daarna afgemat met Gesso verf
om het geheel weer af te matten.
Nr:7.
Skalet blaadjes had ik nog liggen, en passen er ook wel leuk bij.
Ander achtergrond papier gebruikt
Nr: 8.
De kerstboom heb ik beglitterd met een glitterlijm op de foto niet echt zichtbaar.
Nr:9.
Ik heb wat met engeltjes op het ogenblik,
zal wel door de kerst sferen komen....
XXX Dana
 

4 opmerkingen:

  1. Nog proficiat met je award, ik heb er ook eentje gekregen van Kethy, lief dat ze je blog de moeite waard vindt en we vinden inderdaad ook veel inspiratie bij elkaar.
    Ik ga hem ook zo op m'n blog zetten hoor in mijn volgende post.
    De tags...ECHT STUK VOOR STUK FANTASTISCH MOOI GEMAAKT Dana!
    Ik vind ze leuker dan die van Tim hoor, heerlijk met allerlei spulletjes die je zelf in huis hebt.
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Dana,ik heb van alle tags zitten genieten,wat een pracht,petje af hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Dana,
    ik sluit me helemaal bij voorgaande reacties,
    heel leuk zo in eigen stijl een tag te maken,
    T.H. is vaak een inspiratie, maar vanuit je eigen gevoel gaat het het best!
    Mooi resultaat!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What incredibly beautiful tags you make. Hug / Ingela.

    BeantwoordenVerwijderen