zondag 17 juni 2012

Bureau ladenkastje

Bureau ladekastje opgepimt van saai bruin naar wit brocante.
Past zo goed bij de rest van mijn opgepimpte spullen.

kastje eerst met acrylverf geverfd,
toen met muurverf er over heen gegaan.
weer terug geschuurd zodat je weer wat bruin ziet.


de stempels zijn van Tim Holtz


de cijfers had ik nog liggen hier kwam allu tape op
dan schuren en inkten voor een wat oudere look.


de metalen plaatjes had ik ook nog liggen hier de lettertang voor gebruikt om de labeltjes te maken.


verder wat kantjes en stofjes gebruikt en wat knopen,
die ik in de loop van de tijd heb gespaard.


Ik ben weer blij met het resultaat.
XXX Dana

1 opmerking:

  1. Deze is echt heeeeel erg leuk geworden zeg!!
    Trots op zijn, want het staat vast super mooi?!
    Geniet er maar weer lekker van, wat heb je toch een leuke stijl van knutselen!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen