woensdag 25 april 2012

Bureau opbergers

Een paar bureau opbergers gemaakt voor in de huiskamer, daar ligt altijd het een en ander.
Met regelmaat wordt er wat vergeten dus hier moest wat aan gebeuren.
Eerst een ordner opgepimt, alles moet een beetje in de brocante stijl.


Wat je al niet uit een rol behang kan halen,
ik had nog steeds genoeg over van de kastjes.


Ja en waarom nou 40,
ach ik ben nu nog 40 en ik moest iets verzinnen.


Ook mijn postbakje opgepimpt in dezelfde stijl.
En dat is zo handig, ik gooi er alle inkomende post in en de schoolpapieren van mendy.


Hier maar 41 op gezet, volgende week ben ik dat en kan ik even wennen.


Wat knijpertjes opgeplakt.
Hier wat papiertjes tussen gezet.


XXX Dana

4 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg, IK VIND DIT LEUK!!!!
    Heb je mooi gemaakt enne......wb die 40, ik WAS dat ook, ik ben nu OPEENS alweer 42 en ik moet zeggen het went snel hoor en je voelt er niks van (hi hi)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super goed idee om een saai order zo op te pimpen! Prachtig gedaan en het postbakje ziet er ook super uit!Heel mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je dit mooi gedaan!
    Leuk idee met dat behangpapier hoor.
    Dankjewel nog voor je enthousiaste reactie op de klos :)))
    Ik ga je ook volgen hoor,
    fijn lang weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n mooi setje maken dat je elke dag tegen komt echt prachtig gemaakt!
    Alsnog? of alvast? proficiat met je verjaardag!
    Het went wel hoor ik word volgende week precies 10 jaar ouder dan jij dus ik moet zoiets maken met 50 ( dat klonk echt oud hoor,) en 51 ( oeps nog ouder!) er op haha!
    Fijne koninginnedag morgen!

    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen