maandag 10 oktober 2011

Stoel van opa

Ik heb deze stoel gered van de ondergang.
Hij stond bij mijn tante klaar om weg gegooid te worden.
Ja hij paste niet echt bij mijn interieur, dan maar een metamorfose.
Ik had het net met mijn collega over brocante kastjes gehad, en toen kwam ik deze stoel tegen.

eerst de oude lak er afgeschuurd


en na het gronden, verven en weer verven en nog eens verven



en dan weer licht afschuren zodat het weer een oude stoel wordt


Het is me aardig gelukt en ik denk dat er meer meubels aan een metamorfose
gaan meedoen. Opa zou trots zijn.
XXX Dana

3 opmerkingen:

  1. Je opa zou zeker trots zijn het is een prachtige stoel geworden! Jij bent ook van alle markten thuis zeg!
    fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je opa's stoel mooi geworden! Wel een hele hoop werk lijkt me maar wel een super resultaat!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig geworden!
    ik heb ook nog zo eentje thuis, maar die is met stof bekleed , ik durf m niet in de revisie te gooien haha, heb m van mijn ouders
    super meid zal vast mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen